♥♥♥آقامون آقاس♥♥♥

























دختر شکلاتی

 

آقامون بلده جوجه بزنه!!

 آقامون دست بزن داره، ولی دلش نمیاد منو بزنه...!!

آقامون نمیذاره من دوست اجتماعی و داداش داشته باشم، میزنه میترکونتم...!

آقامون بلده برام لاک بزنه، بندای لباسمو میبنده، موهامو میبافه...

 مرد خونم خوش اشتهاس، اندازه سه نفر غذا میخوره، دست پخت منم دوش داره ...!

 با من میاد خرید، پا ب پای من همه پاساژارو میگرده...!

 ب من نمیگه از شمسی خانوم و خدیجه خانوم و سکینه خانوم یاد بگیر، منو با بقیه مقایسه نمیکنه میدونه خانوم خودش از همه بهتره...

آقامون از بیرون اومد نعره میزنه ضعیفه؟؟ مگه نگفتم امروز ظرفارو خودم میشورم فدات شم؟؟!!

 آقامون غیرتیه .نمیذاره موهامو بذارم بیرون لباسای تنگ بپوشم، میگه هر کی نگات کنه هم تورو می کشم هم اونو...!

 آقامون واسم عروسک میخره خودشم باهام بازی میکنه...!

 آقامون صداشم خوبه هر از گاهی واسم میخونه...

 آقامون وقتی پیرهن صولتی ام رو می پوشم با دمپایی عروسکیام موهامومیریزم دورم تا صبح قربون صدقه ام میره...!

 آقامون اجازه میده ببرم حموم بشورمش، ریشاشم خودم میزنم...!

 آقامون اصلا نمیذاره من برم پشت خطیش، تا من ز زدم هر جا باشه ج میده.

 آقامون استایلشو همه جا رعایت میکنه...!

آقامون آقاس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ جمعه 5 تير 1394برچسب:,سـاعت 19:29 نويسنده HElMA| |

Vorojak-theme